reklama

Fotenie s ohníkmi

Minulú nedeľu mi kamarát oznámil, že s ním idem von fotiť. Hm, fajn, tak poďme na Železnú studničku... A aby bolo čo fotiť, tak som vzala pre istotu aj svoje fire poi a olej. Ale to by nebolo ono, keby sa nevyskytli problémy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

O tretej som teda stepovala na Patrónke a čakala na Bohuša, a rozmýšľala, na čo som zabudla. Poiky mám, olej mám, vodu na hasenie mám, zapaľovač alebo zápalky... aha, na toto som zabudla!

Prichádza Bohuš a ja si obieham najprv bistro na Patrónke, a po neúspechu aj čakajúcich ľudí. Nakoniec to vzdávam s tým, že "však hore snáď bude nejaký fajčiar"...

 Bohuš sa najprv pochválil foťáčikom, potom sme chvíľu blbli a nakoniec som bola vyslaná zháňať zapík. Prví piati opýtaní ma pohoršene odmietli s tým, že "oni nefajčia"... hm, neviem o tom, že by som bola fajčiar. Nakoniec sa konečne našla jedna milá teta. Bohuš beží vrátiť zapík, ja sa zatiaľ pripravujem... Bohuš fotí asi päť minút, kým zhasnem... a nakoniec zistíme, že treba väčšiu tmu. jedného z toho ide poraziť. Diváci sa však zbehli, aj keď ohníky veľmi nebolo vidieť. Znovu sa mi potvrdilo, že kým to horí a točí sa to, ľudia to zožerú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Druhýkrát na to idem logickejšie, hľadám priamo ľudí s cigaretou. Jeden milý pán sa našiel... aj s manželkou a dvomi deťmi. Začínam si zvykať na divákov... Zhasnem, zapáli ma druhýkrát. Zhasnem znovu a mamička začína otravovať Bohuša - ako to vyzerá na fotkách, ako to fotí... Vydýchnem si, že mám pokoj, a dávam pozor, aby sa decká nepopálili.

 Fotenie hodnotíme ako úspešné - a ja odvtedy vždy pri sebe nosím zapaľovač, veď ktovie, kedy ho niekto bude potrebovať? ^^

Dominika Kováčová

Dominika Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu